Balansirni prašek/granule: Odlična rešitev za vsa nakladna in večja vozila

Balansirni prašek/granule: Odlična rešitev za vsa nakladna in večja vozila.

Med osnovne stebre varne in udobne vožnje sodi dobro balansirano kolo. Seveda ni mogoče pozabiti na dejavnike, kot so ležaji, igle, krmilne palice in celotna ogla vozila. Če kolo ni ustrezno uravnoteženo ali je bilo časovno ravnovesje kolesa moteno, se vsi deli bistveno hitreje izrabijo, hkrati pa uničijo tudi samo pnevmatiko ali samo pnevmatiko. Dandanes se v primerjavi s prejšnjimi desetletji utesnjevanje prahu uporablja  precej pogosto.

Princip delovanja balansirnega praška  je preprost. Ko je vozilo stacionarno, je prašek za ravnotežje kolesa na dnu pnevmatike. Ko vozilo nato doseže manjšo hitrost (od 25 do 30 km/h), ga centrifugalne sile začnejo deliti po notranji strani pnevmatike (pri nižjih hitrostih neravnovesje pnevmatike ne povzroča nobenih vibracij, saj se ne vrti dovolj hitro). Če pride do neravnovesja, se prašek sam prerazporedi tako, da se nato ukine neravnovesje. Če se točka neravnovesja spremeni, se bo spremenila tudi porazdelitev praška.Tako se kolo dejansko nenehno utesni, kar se seveda pozitivno odraža predvsem v njegovi življenjski dobo.

Količina balansirnega  praška in njegova uporaba sta neposredno odvisna od prijavnih tabel, ki so podane za izdelek. Količina uporabe praška se razloči po velikosti kolesa ali pnevmatike. Nanos na pnevmatiko je možen s pomočjo merice, za granule pa je možno uporabiti tudi posebne vrečke. To se zlomi, ko je kolo napihnjeno (ali prepeljano nekaj kilometrov) in na noben način ne ogroža notranjosti pnevmatike. Prašek (ali zrnca) v pnevmatiki ni treba spreminjati, ostaja v pnevmatiki vse življenje. Pesek lahko ponovno uporabimo, zato lahko, če zamenjate pnevmatiko, odstranite pesek in ga nato ponovno uporabite.

Balansirni pesek se večinoma uporablja v dimenzijah velikih pnevmatikah, ki jih uporabljajo avtobusi, tovornjaki, trolebusi itd. Priporočljiva maksimalmna hitrost s pnevmatikami balansirnega praška /granule je 130 km/uro, kar zadustuje za tovornjake.